• plus-market@plus-market.pl
  •  

    REGULAMIN PROGRAMU STAŁEGO KLIENTA

     

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    2. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady programu karty stałego klienta Plus Market („Program”), jak również zasady wydawania i używania kart stałego klienta Plus Market („Karty Stałego Klienta”).
    3. Wydawcą Kart Stałego Klienta i organizatorem Programu jest Greinplast Plus Sp. z o.o. sp.k. / Plus Market Sp. z o.o., Krasne 512B, 36-007 Krasne, NIP: 517-03-58-571, REGON: 180810653 („Organizator”).
    4. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne.
    5. Karty Stałego Klienta będą wydawane i akceptowane przez Organizatora w sklepach Plus Market. Aktualna lista znajduje się na stronie internetowej: plus-market.pl
    6. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: plus-market.pl oraz w sklepach Plus Market.
    7. Udział w Programie jest dobrowolny.

     

    1. WARUNKI OTRZYMANIA KARTY STAŁEGO KLIENTA PLUS MARKET
    2. Osoba przystępująca do Programu musi dokonać jednorazowo dowolnego zakupu w jednym ze sklepów objętych Programem oraz właściwie wypełnić formularz na Kartę Stałego Klienta.
    3. Uczestnik jest zobowiązany wypełnić i podpisać formularz podając swoje dane osobowe w sposób pełny, czytelny i zgodny z prawdą.
    4. Po dokonaniu powyższych czynności Klient otrzymuje Kartę Stałego Klienta stając się jednocześnie Uczestnikiem uprawnionym do udziału w Programie i korzystanie z jego przywilejów.

     

    III. KORZYSTANIE Z KARTY STAŁEGO KLIENTA

    1. Karty Stałego Klienta upoważniają Klienta do otrzymania 4% rabatu na każde zakupy towarów powyżej 10 zł dokonane w sklepach Plus Market („Rabat”).
    2. W celu naliczenia Rabatu należy okazać kasjerowi Kartę Stałego Klienta.
    3. Promocje się nie łączą. Posiadacz nie może otrzymać dodatkowego rabatu na produkty objęte promocją lub z wyprzedaży.
    4. Karty Stałego Klienta będą brały udział w konkursach z nagrodami.
    5. Rabatu nie można wymienić na gotówkę.
    6. Karta Stałego Klienta nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą.
    7. Karta wydawana jest Uczestnikowi bez pobierania z tego tytułu opłaty.
    8. W przypadku zwrotu towaru z przyczyn innych niż te wynikające z ustawy prawa konsumenta z dnia 30 maja 2015 roku, przy zakupie gdzie klient skorzystał z Karty Stałego Klienta, otrzyma wyłącznie zwrot faktycznie uiszczonej ceny.

     

     

     

    1. CZAS TRWANIA I REZYGNACJA Z PROGRAMU
    2. Program trwa przez czas nieokreślony. Organizator może wstrzymać okresowo lub zaniechać przyjmowania dalszych zgłoszeń lub wydawania Kart Stałego Klienta poprzez publikację takiej decyzji na stronie internetowej plus-market.pl
    3. Klient może zrezygnować z programu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o rezygnacji w sklepie Plus Market bądź przesłać na adres siedziby Organizatora.
    4. Po zakończeniu Programu, rabaty i inne benefity wynikające z posiadania Kart Stałego Klienta przestaną funkcjonować.

     

    1. REKLAMACJE
    2. W przypadku przeprowadzenia Programu niezgodnie z Regulaminem klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
    3. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania reklamacji, reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Organizatora.
    4. Rozpatrywanie reklamacji do 30 dni liczonych od daty wpłynięcia.
    5. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe składającego reklamację wyłącznie w związku z procedurą reklamacyjną. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej dane osobowe zostaną usunięte.

     

    1. DANE OSOBOWE
    2. Dane osobowe ujawnione przez klienta w formularzu zgłoszeniowym Programu i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Programie.
    3. Administratorem danych osobowych jest Greinplast Plus Sp. z o.o. sp.k / Plus Market Sp. z o.o., Krasne 512B, 36-007 Krasne, NIP: 517-03-58-571, REGON: 180810653.
    4. Dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz.922 ze zm.)
    5. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, uaktualniania, uzupełniania lub usunięcia zgodnie z art. 32-35 Ustawy. Żądanie usunięcia danych osobowych przez uczestnika jest równoznaczne z usunięciem z Programu.

     

    VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie. Zmieniony Regulamin udostępniony zostanie na stronie internetowej: plus-market.pl jak również w sklepach Plus Market. Zmiany będą obowiązywać od czasu publikacji zmian na stronie internetowej: www.plus-market.pl.
    2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.10.2020.